Advertisement

דידי הררי והרון הרון - דידי והרון מדברים עם אילנה אביטל לכבוד יום ההולדת שלה|103fm : אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה:

דידי הררי והרון הרון - דידי והרון מדברים עם אילנה אביטל לכבוד יום ההולדת שלה|103fm : אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה:. Play along with guitar, ukulele, or piano with interactive chords and diagrams. מאלבום זה הצליח השיר שיר מולדת, שהררי כתב את מילותיו. Includes transpose, capo hints, changing speed and much more. השתתפה בתכנית הרדיו של דידי הררי דידי לוקאלי שלוש שנים, כמו כן בתכנית הטלויזיה אצל פרנס בטברנה, עם שמעון פרנס. הררי נולד במושב ערוגות, הסמוך לקריית מלאכי להורים יוצאי מרוקו.

אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: הרון וים הסיפורים הוא עלילת הרפתקאות על אב ובנו, רשיד והרון, ועל החלטתו הנחושה של הרון להציל את אביו ולהחזיר לו את כשרון הסיפורים המיוחד שלו. שדרן הרדיו דידי הררי החליט להפתיע את רעייתו מירית לרגל חגיגיות חתונת הכסף ולרכוש לה שעון כסף במתנה. הרון הרון, שדר הרדיו רון שלום, שחקן וקומיקאי בחסד, הכוכב הגדול ביותר של תוכנית הרדיו דידי לוקאלי. השתתפה בתכנית הרדיו של דידי הררי .

103FM - דידי לוקאלי - אימון מתחת למים
103FM - דידי לוקאלי - אימון מתחת למים from 103fm.maariv.co.il
לחובבי הז'אנר, דידי הררי הוא מנחה מיומן ומקצועי. המתיחה הגדולה של דידי הררי והרון הרון. הררי נולד במושב ערוגות, הסמוך לקריית מלאכי להורים יוצאי מרוקו. דידי הררי והרון הרון ריכזו את החזקים ביותר עבורכם בפינה החדשה 'זה רץ ברשת'. היא החלה בקבלת טיפולים למחלה ומשתפת בעמוד הפייסבוק של בית החולים איכילוב את ההתמודדות, הלבטים, והשינוי בחיים שמחלת הסרטן הביאה לחייה. דידי הררי + הרון הרון מתקשרים לבית מרקחת ומשגעים את הרוקחת מתיחה מתיחתית חח. הרון וים הסיפורים הוא עלילת הרפתקאות על אב ובנו, רשיד והרון, ועל החלטתו הנחושה של הרון להציל את אביו ולהחזיר לו את כשרון הסיפורים המיוחד שלו. תמצאו בו את העיר המופלאה גפ המוארת תמיד באור יום, ואת ארץ צ´ופ האיומה השרויה בחושך נצחי.

Просмотров 43 тыс.7 лет назад.

לחובבי הז'אנר, דידי הררי הוא מנחה מיומן ומקצועי. זאת לא קלישאה, כמעט ואין מה להוסיף על תכנית הבידור המצליחה של ישראל. דידי הררי והרון הרון מותחים את דודו אהרון! דידי הררי היה חבר בלהקת פנצ'ר, שהוציאה בשנת 1987 את אלבומה מסג' מסג'. השיר הגיע למקום ה־46 במצעד השנתי תשמח (1988). מתוך התוכנית דידי לוקאלי ברדיו 103fm. הררי נולד במושב ערוגות, הסמוך לקריית מלאכי להורים יוצאי מרוקו. ברי סחרוף, דידי הררי, יוסי גיספן, מיכה שטרית ועוד. דידי הררי + הרון הרון מתקשרים לבית מרקחת ומשגעים את הרוקחת מתיחה מתיחתית חח. בושה וחרפה, מתברר ש־400 אלף מאזינים בישראל מדי יום, הם ערבים. במקביל התפרסם צנעני בשם קפוצ'ינו הג'וקר והיה אחראי לפרודיות מצליחות כגון תנו צ'אנס לערס (פרודיה לשיר תתנו לו צ'אנס של שלישיית מה קשור?, ומצ'מע פפייה (מה נשמע יפהפייה) בשיתוף עם רון שלום, הידוע כהרון הרון מתוכניתו של דידי הררי ברדיו ללא הפסקה. השתתפה בתכנית הרדיו של דידי הררי . איציק אשל והרון הרון זה לא ממני זה מהשם עלה ע''י יוסי דהן.

בשנת 2009 שוב שיתף פעולה עם אמו בהפקת אלבומה דווקא היום. Просмотров 43 тыс.7 лет назад. הם חיברו אותי לכל מיני מכשירים והודיעו לי שאני באמצע התקף לב. שדרן הרדיו דידי הררי החליט להפתיע את רעייתו מירית לרגל חגיגיות חתונת הכסף ולרכוש לה שעון כסף במתנה. אם לא אשתף אתכם ברגעים האישיים שלי, אז את מי?

דידי הררי: הרגשנו את מירית שם, איתנו בים | 103fm
דידי הררי: הרגשנו את מירית שם, איתנו בים | 103fm from 103fm.maariv.co.il
היא החלה בקבלת טיפולים למחלה ומשתפת בעמוד הפייסבוק של בית החולים איכילוב את ההתמודדות, הלבטים, והשינוי בחיים שמחלת הסרטן הביאה לחייה. הרון וים הסיפורים הוא עלילת הרפתקאות על אב ובנו, רשיד והרון, ועל החלטתו הנחושה של הרון להציל את אביו ולהחזיר לו את כשרון הסיפורים המיוחד שלו. אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה: בערב כיפור שיחקתי עם הנכד שלי והרגשתי לא טוב. מאלבום זה הצליח השיר שיר מולדת, שהררי כתב את מילותיו. איציק אשל והרון הרון זה לא ממני זה מהשם עלה ע''י יוסי דהן. השיר הגיע למקום ה־46 במצעד השנתי תשמח (1988). לא נראה שהם הולכים לעצור.

אחרי רדיו תל אביב גם דידי הררי מצטרף לחגיגה:

דידי הררי יגיש תוכנית אירוח מוזיקלית בערוץ 20. הם חיברו אותי לכל מיני מכשירים והודיעו לי שאני באמצע התקף לב. השתתפה בתכנית הרדיו של דידי הררי . אם הנהג שומע דידי הררי, סימן שהוא ערבי. במהלך המופע עם אנרגיות מטורפות ושמחה שלא נגמרת מפתיע הרון הרון את הקהל במשחקים מגוונים. סרוגים | ברקע סערת התפילין, צמד הפופ היהודי שרולי ונתנאל החליטו להגיב בסינגל קליפ חדש אליו התגייסו עשרות מניחי תפילין מוכרים, בהם: הררי נולד במושב ערוגות, הסמוך לקריית מלאכי להורים יוצאי מרוקו. מירית הררי, רעייתו של דידי הררי, גילתה כי חלתה בסרטן הלבלב בספטמבר. דידי הררי + הרון הרון מתקשרים לבית מרקחת ומשגעים את הרוקחת מתיחה מתיחתית חח. קרוב לשני עשורים בה הוא מגלם דמויות רבות, מותח את המאזינים ומגלגל מצחוק מדינה שלמה. היא החלה בקבלת טיפולים למחלה ומשתפת בעמוד הפייסבוק של בית החולים איכילוב את ההתמודדות, הלבטים, והשינוי בחיים שמחלת הסרטן הביאה לחייה. בושה וחרפה, מתברר ש־400 אלף מאזינים בישראל מדי יום, הם ערבים. בערב כיפור שיחקתי עם הנכד שלי והרגשתי לא טוב.

התעלמתי מהכאב, אבל הבת שלי לא וויתרה והזמינה את מדא. במקביל התפרסם צנעני בשם קפוצ'ינו הג'וקר והיה אחראי לפרודיות מצליחות כגון תנו צ'אנס לערס (פרודיה לשיר תתנו לו צ'אנס של שלישיית מה קשור?, ומצ'מע פפייה (מה נשמע יפהפייה) בשיתוף עם רון שלום, הידוע כהרון הרון מתוכניתו של דידי הררי ברדיו ללא הפסקה. השתתפה בתכנית הרדיו של דידי הררי דידי לוקאלי שלוש שנים, כמו כן בתכנית הטלויזיה אצל פרנס בטברנה, עם שמעון פרנס. הררי, איש רדיו ותיק, שימש במהלך מערכת הבחירות האחרונה כיועץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו והיה אחראי לחלק מהסרטונים ההומוריסטים ששולבו בקמפיין של המפלגה. איציק אשל והרון הרון זה לא ממני זה מהשם עלה ע''י יוסי דהן.

‫הרון הרון ואריק זאבי בתחרות הורדת ידיים - דידי לוקאלי ...
‫הרון הרון ואריק זאבי בתחרות הורדת ידיים - דידי לוקאלי ... from i.ytimg.com
הרון הרון, שדר הרדיו רון שלום, שחקן וקומיקאי בחסד, הכוכב הגדול ביותר של תוכנית הרדיו דידי לוקאלי. אבל הבנתי שאחר כך הבהירו את עצמם שם והסבירו שזו לא בדיוק דידי הררי מגיש מדי יום ב־14:00 את התוכנית 'דידי לוקאלי' ברדיו 103fm. ויובל ניב עיתונאי ומבקר מוסיקה בידיעות אחרונות שגם השכיל לאחרונה בתואר אקדמאי. מאלבום זה הצליח השיר שיר מולדת, שהררי כתב את מילותיו. דידי הררי והרון הרון מותחים את דודו אהרון! דידי הררי, פזמונאי וחבר להקת פנצ'ר. הם חיברו אותי לכל מיני מכשירים והודיעו לי שאני באמצע התקף לב. דידי הררי + הרון הרון מתקשרים לבית מרקחת ומשגעים את הרוקחת מתיחה מתיחתית חח.

לא נראה שהם הולכים לעצור.

בושה וחרפה, מתברר ש־400 אלף מאזינים בישראל מדי יום, הם ערבים. מירית הררי, רעייתו של דידי הררי, גילתה כי חלתה בסרטן הלבלב בספטמבר. תמצאו בו את העיר המופלאה גפ המוארת תמיד באור יום, ואת ארץ צ´ופ האיומה השרויה בחושך נצחי. מתוך התוכנית דידי לוקאלי ברדיו 103fm. ברי סחרוף, דידי הררי, יוסי גיספן, מיכה שטרית ועוד. שדרן הרדיו דידי הררי החליט להפתיע את רעייתו מירית לרגל חגיגיות חתונת הכסף ולרכוש לה שעון כסף במתנה. הררי, איש רדיו ותיק, שימש במהלך מערכת הבחירות האחרונה כיועץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו והיה אחראי לחלק מהסרטונים ההומוריסטים ששולבו בקמפיין של המפלגה. Includes transpose, capo hints, changing speed and much more. סרוגים | ברקע סערת התפילין, צמד הפופ היהודי שרולי ונתנאל החליטו להגיב בסינגל קליפ חדש אליו התגייסו עשרות מניחי תפילין מוכרים, בהם: Chords for דידי הררי והרון הרון מותחים את דודו אהרון!.: הרון הרון, שדר הרדיו רון שלום, שחקן וקומיקאי בחסד, הכוכב הגדול ביותר של תוכנית הרדיו דידי לוקאלי. דידי הררי והרון הרון מותחים את דודו אהרון! דידי הררי וצוות הקומיקאים שלצדו מעבירים לכם כבר מעל 20 שנה את אחר הצהריים עם חיוך גדול מרוח על הפנים.

אם לא אשתף אתכם ברגעים האישיים שלי, אז את מי? דידי הררי. השתתפה בתכנית הרדיו של דידי הררי דידי לוקאלי שלוש שנים, כמו כן בתכנית הטלויזיה אצל פרנס בטברנה, עם שמעון פרנס.

Post a Comment

0 Comments